091118 God morgon :)

God morgon alla sju sovare :)Vaknat??Japp det har jag med av mobilen Bea som sms hahaha den skitunge lyckas alltid höra av sig när man ligger och sover :D Ah men det var faktiskt bra att jag kom upp så tidigt :)Såg nu att jag hade missat ett samtal från Nike hoppas hon ringer igen hahaha alla ringer mig tidigt xD Jaha vad händer mer idag då?Här ska jag nog städa upp lite om jag orkar ska dra till Bea iallfall vid tre tiden. :) Får se vad vi hittar på för kul jag har ju fortfarande inte hittat min kamera jag är livrädd för att jag har tappat den :( Hoppas verkligen inte det :(
Nej nu ska jag ta och ge lillskiten mat och fixa frukost åt mig.

Puss bitches <3

Kommentarer
Postat av: mamma

slarvmaja!!ler

2009-11-18 @ 12:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0