091119 God morgon :)

Shit usch vad jag har sovit länge skulle gå upp tidigare idag så jag skulle hinna med allt.
Tänkte typ storstäda men ah måste nog göra det faktiskt.Blev inte så mycket bloggande igår hann inte med tiden den gick så fort.Var hos Bea ett bra tag sen skjussa dom hem mig och då ställde jag mig och diska och så sen så städa jag upp lite i vardagsummet och hallen sen så kom ju Jonas hem så då hann jag inte blogga för måste ju göra käk.Hahahah det var verkligen mycket som hände igår idag så ska jag försöka skärpa mig :) Hihi.
Ska nu snart göra i ordning frukost sen så ska jag fan hoppa in i duschen sen så ska jag ta tag i städningen.Japp nej men vi får höras mer sen.

Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0