091120 God morgon

Wow vad jag är upp tidigt gick fan upp vid halv tio eftersom jag har lite att göra.
Ska sy in ett par byxor och sen göra mig i ordning och sen packa.
Japp idag drar jag till stockholm med Nike vi ska iväg vid två sen så kommer vi hem sen igen i morgon på förmiddagen någon gång.Kommer bli as kul vi har planerat att bada jacuzzi men hahah den står liksom ute så vi hoppas på att vädret är på våran sida.Hihi!
Faaaaan älsklingen har gjort något med micron den blir inte ens varm och sen går den och bara vrida åt ett håll och det blir feeeeel.Fan han ska alltid hålla på och jävlas.Skit unge!Jag har haft in min mugg i micron tre gånger nu på 3 min och den är fortfarande inte varm.
Ska nu bara käka upp min fil med lite flingor i sen så ska jag sätta igång med byxorna.

Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0