091122 God morgon :)




Wow nu är äntligen fakubusan tillbaka i uppsala eller ah jag kom ju hem igår men vi var ute hela kvällen med Zeb och Nima.Hahaha var as faktiskt as kul.Vi följde med dom när dom skulle tvätta bilarna Nima´s Saab och Zeb´s Supra.Ni kan ju nästan gissa hur populär han blir när han åker förbi med den där bilen och han får ju allas blickar påsig det är helt sjukt.När vi var på biltvätten hade han två killar med sig i hälarna hela tiden som fråga om bilen och så.Hahaha stod typ och garvade ihjäl mig för mig själv i ett hörn.
Ah nej nu ska jag och älsklingen få i oss lite frukost sen kommer bilderna och sen en as bra historia om fredagen :D

Puss bitches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0