091123 God morgon

God morgon god morgon på er därute.Allt bra med er idag?Här är det ganska bra känner mig lite hängig bara vet inte varför har visserligen inte sovit något vidare inatt.Ah, nej men det blir säkert bättre under dagen.Aha vad händer det för kul idag då?Ska nog se film med lilla Bea idag :) Måste diska och sånt först.Men vet inte om vi kanske kan vara hos mig eller henne för jag har ju fortfarande inte fått min nyckel så jag kan inte låsa och det vore ju bra :PHihi.
Det löser vi :)
Ja som ni kanske ser på tiden om ni kollar den så är jag uppe tidigt idag kunde fan inte sova längre eftersom man som sagt har en liten levande väckarklocka på fyra ben som ÄÄÄÄÄÄÄSKAR att reta mamma när hon vill sova.
Nej guuud nu ska jag njuta av min lilla frukost.

Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0