091124 God morgon

God morgon på er.Jag har inte vaknat nyss har varit vaken sen elva fakiskt drog igång en film faktiskt.Mår inge vidare idag faktiskt.Lite nedstämd.Och sen känner jag mig bara allmänt trött.
Fick ett medelande igår på min bilddagbok av någon störd bimbo.Vet inte vem det var så,,jävla fegis säger jag bara.Ah men iallafall så var det någon som skrev att hon och Jonas har tydligen haft mycket kontakt med varande och att jag borde hålla koll på vad han gör på kvällarna.Jag blev så jävla rädd seriöst.Självklart vill jag ju inte tro någon sånt och jag vet att inte Jonas inte skulle göra något sånt.Aldrig!Men det är klart man reagerar på sånt.Vadå jag har ju inte koll på vad jonas kollar runt på sin dator om kvällarna det har ju inte jag med att göra.Så vi började bråka lite igår men han pratade ut riktigt och försäkrade mig om att något sånt aldrig skulle hända.Jag litar på honom helt och hållet.Det är bara synd att någon dum bimbo försöker förstöra.Vadå inte har något liv om man sitter och håller på så?Patetiska lilla svin bara.
Nej nu ska jag inte tänka mer på detta ska dra igång filmen igen.

Puss bitches <3

Mm frukost :)
 

Kommentarer
Postat av: bea

gumman du ska kanske inte lämna ut så mycket personligt... skydda dig själv <3

sitter och säljer nu på världen idag. Vi ses i veckan :) Puss!

2009-11-24 @ 19:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0