091126 God morgon

God morgon på er igen.Usch har sovit fram till nu fattar inte varför jag är så trött.Tappade dessutom rösten i morse är fortfarande ganska hes men det börjar ge med sig nu.Vaknade upp åter igen med huvudvärk känns nästan som baksmälla faktiskt men så fort jag tar en tablett så går det över sen.Visserligen tar der ett tag men det går över.Annat idag känner mig inte alls bra över huvudtaget.Vill lägga mig igen och sova.Säkert jag skulle kunna bara sova hela dagen om jag vill.Men kan ju inte göra det.Ah just ja fick veta igår av min tjejkompis att hon var tvungen att gå till frisören med sitt hår som också var ganska slitet som mitt hon fick svaret att håret var dött.Alltså just nu är jag as rädd för jag hatar verkligen kort hår vill inte ha det igen efter den gången min mamma skulle klippa topparna så blev det mycket kortare.Så jag är just nu livrädd för att gå till frisören.Måste verkligen göra det men ska fråga dom då om dom inte ´kan klippa topparna lite grann och tunna ut det slitna.Nike sa så åt mig att om man har fruktansvärt slitet hår kan man klippa topparna lite grann men ofta och hellre lägger jag pengarna på det än att det blir kort klippt direkt.Usch!Visserligen växer ju mitt hår som ogräs det syns ju.Och dom där hemma vet det med.
Klipper jag det kort så växer det ut igen på kanske några månader.Det är sjukt men bra.
Nej så jag håller verkligen tummarna över att det blir bra sen.
Nej nu ska jag dra igång någon film blir ingen frukost känner jag mår inge vidare för att få ner någon.Väntar till sen:)

Puss bitches <3

Aldrig i hela mitt liv att jag vill ha så här kort hår.Nu ska jag verkligen skärpa mig när det gäller att gå till frisören men jag är precis som Bea jag litar inte på dom för alltid när man kommer därifrån är man aldrig nöjd.Dom bryr ju sig inte om du sitter i stolen och bölar.Usch`!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0