091127 God jävla tidig morgon!

Fy fan kan inte sova har mått illa hela natten och har inte kunnat sova nästan alls.Så jag är inte på världens humör precis har försökt få tag i så kallade mamma men utan något resultat.Ah nu fick jag det men det tog ett tag.Hade ju planerat att åka till falun och besöka lilla Anna som ska ha inflyttnings fest.Men vi har ingenstans att sova eftersom morsan tydligen inte har plats att klämma in två små madrasser över huvudtaget så det är ju då bara och glömma vi kan inte vara hos farsan eftersom hans katt låter det nästan som att hon kommer ha ihjäl Turbo.Och jag vill gärna ha kvar honom.Om vi inte kan lösa det iallfall men besök hos morsan kommer det då inte bli skulle jag tro.
Ah ska nog bara ta det lugnt snacka med farsan om beöket.Annars idag kommer jag nog ta det lugnt och typ vila eftersom jag inte är helt frisk än.Vad händer hos er då?Fredag ju utgång kanske??

Ah nej ska nog kanske sätta på en film nu och sova lite till kanske.

Hörs sen. Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0