Birger jarl!!

Nej det blev ingen stockholm igår för fick veta i sista stund att Zeb´s granne hade fått svininfluensan.Typiskt!Så Zeb frågade om vi inte kunde hitta på något så vi drog till han med Nima i sällskap.Efter några timmar så funderar vi om vi ska ta och gå ut på krogen och besämmer sen att vi ska pröva.Eftersom jag inte kommer in överrallt så tog det ett tag för oss och hitta något!
Men sen så gick vi till Bj vi var där förut med Bea och Marcus men då var det 20 års gräns så jag kom inte in och det var då också en lördag.Men nu visade der sig att Zeb kännde en av vakterna så vi slapp både stå i en as lång kö hihi och plus att jag kom in utan att behöva visa leg.
Fy fan vad härligt.Nästa gång sa han att vi ska dra till stockholm då kommer vi in överrallt det kunde han lova där kunde han fixa in oss även om vakterna inte gillar det.Så det kanske blir nästa gång.Men vi hade iallfall as kul verkligen tills Zeb försvann bland allt folk det var as packat där inne verkligen.Sen gick Nima också tillslut tröttnade jag och jag och Jonas valde att dra hem.
Men annars var det as kul. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0