Bridget Jones dagbok

Hahaha japp jag drog igång denna film det var så jävla länge sen man kollade på denna :)
Och som är bra nu när man känner sig nere lite man vill bara ligga ner och ta det lugnt.
Har ju inte mått det bästa om man säger så efter fredagen förra veckan.När jag berättade för mamma sa hon att det kunde ha vart en hjärnskakning men då måste man ju typ spy och grejjer och det har jag ju inte gjort bara mått jävligt illa och yr en del.Men det går över snart hoppas jag.
Hahaha jag börjar ju få världens blå märke på mitt ben det kommer se riktigt kul sen tror jag.
Nej jag får uppdaterar lite senare.

Puss bitches <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tessan gumman man behöver INTE spy för att ha en hjärnskakning!! Man kan må illa...men OFTAST spyr man när man fått en rejäl hjärnskakning...Så får du ONT mer i huvudet och känner dej "konstig" då MÅSTE du gå till doktorn!!

kram

Mamma

2009-11-24 @ 17:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0