Fredag den 20.

Ja fredagen den 20 kommer jag nog minnas så länge jag lever.Det började med att Nike hämtade upp mig här hemma sen for vi vidare för att ge Bea nyckeln till lägenheten.Sen åkte i vidare till Stockolm mot lidingö där hennes mormor och morfar bor.Vi är där vid 5 tiden.Vi tar genast upp maten som vi har köpt efter vägen.Sen så sätter vi igång och bakar en hallonkaka.Ur ett sånt där färdigt paket du behöver bara tillsätta vatten.Hihi!
Ah men sen så kommer Nike på att vï ska blanda drinkar.Så vi beger oss ner i källaren där hennes morfar hade spriten.Hahahah det blev ju inge vidare eftersom hon blandade vodka och passion eller vad den hette halva glaset med det och andra halvan med swepps eller aa kommer inte ihåg namnen.Men hela drinken smakade bara sprit.
Hahahaha men så hade dom två öl i kylen om hon gav mig eftersom jag klarade inte av att dricka drinken.
Sen så satte vi igång och lagade lite mat som blev lasagne.Den blev ju precis klar när grabbarna kom.

Jag och Nike var då ganska fulla.Killarna dök ju inte upp förän vid nio.Så då sattevi oss och käkade sen satt vi bara i soffan och hade det trevligt efter några timmar kom vi på att vi skulle bada i jacuzzin så vi bytte om och sprang ner och hoppa i det 40 grader varmt vatten.Nike mådde tydligen inge vidare efter den där drinken så hon sprang upp igen och tillbringade nästan hela kvällen på toan.Arash kom strax efter upp till henne så dom lämnade mig och Jonas kvar där nere så vi satt och myste och pratade lite.Sen kom vi överrens om att gå upp och lägga oss men det hände lite mer än vad vi hade tänkt.När vi ska dra över skyddet på jacuzzin så halkar jag och faller bakåt ena benet slår hår i jacuzzins håra kant och sedan slår jag bakhuvudet i planket med en jävla smäll.

Jag fattar inte då att det gör så ont som det verkligen gör men just då var jag ju inte nykter och man känner ju inte så mycket smärta precis då.Men det gjorde jag strax efter.När vi väl kommer upp känner jag verkligen smärtan i bakhuvudet och i benet.Mest i benet.När vi ska gå och lägga oss märker jag att det börjar svartna lite för ögonen och blir yr så jag faller rakt ner på golvet av svimmad.Jonas blir ju såklart vettskrämd för jag slutade andas för en kort sekund så han visste ju inte alls vad han skulle ta sig till.men sen så vaknade jag strax efter och bara höll mig för huvudet och kollade runt mig.Han försöker då få mig att sitta rakt upp men faller då tillbaka och känner hur det svartnar åter igen för mina ögon.Usch vilken jävla hemsk känsla det var.Kan inte riktigt beskriva det heller.Men jag skrämde verkligen skiten ut Jonas.Stackarn!

Dagen efter så märker jag ett klotlikande kula på mitt högra ben där jag slog mig dagen före.Huvudet värker fortfarande lite grann är väldigt öm över en punkt.Men inget farligt.
När vi sen kommer hem från stockholm så ska jag ta av mig byxorna för att kolla om svullnaden hade gått ner men Icke!Benet är fortfarande as svullet kulan har försvunnit men är riktigt stor runt smalbenet.
Det är jag fortfarande nu idag hoppas snart på att den ska gå ner.Huvudet känns mycket bättre men igår mådde jag riktigt illa faktiskt.Usch trodde hela tiden jag skulle spy så jag hade en hink bredvid mig vid sängen.
Ah men det har iallfall gått över nu skönt.

Japp men det var min härliga fredag Jonas trodde verkligen att han kanske skulle mista mig där ett tag när jag låg avsvimmad på golvet.Men annars hade jag det riktigt kul där ute.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0