handlat :)

Så nu har jag och älsklingen kommit hem efter dagens shopping.
Av mat bara då men hihi.Var först och handlade present åt evelina jonas lilla syster fyller år så.
Sen handlade vi lite mat och sånt.Sen kom vi på att vi var tvungna att köpa julpapper så vi for till rusta och hittade några plus lite annat.
Så nu gör vi inte så mycket ska kanske kolla vad Jonas chef gör för något Nike var borta i stockholm hennes mamma, pappa och mormor och morfar ska resa till dubai i en vecka.Guuuud vad skönt.Vill också resa.
Nej nu ska jag städa upp lite eller så sätter jag mig i soffan med älsklingen.

Puss bitches <3

Tänkte bjuda på hur man såg ut förr i tiden och nu. Skillnad eller vad?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0