Har setat och kollat på Harry Potter hihi :)

Hihi japp har setat och kollat på harry potter filmen nu.Hahaha Jonas tycker inte om dom så jag får passa på och kolla på dom själva.Har nyss hört med Nike om hur det blir på lördag.Det var inte alls spikat att vi skulle dra ut på lördag i stockholm så.Men landet på lidingö vart det inte heller eftersom det var inga som var på det.Tråkigt.Så hon undra om vi inte kanske skulle kunna gå ut här i uppsala istället?Så ah vi får se vi, skulle kanske hitta på något på fredag och bea ville också tydligen hitta på något då så kan ju vi tre brudar hitta på något.Vet inte om jag kommer dricka något och gå ut har inte ens jag råd med just nu men vi kanske kan hitta på något annat kul???
Eller vad säger du gummsan?? :)
Nae jag måste in i köket och diska nu men vi höres sen bitches Pusssss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0