Helvete!!

Fy fan dom ringde för ett tag sen om mitt extra jobb jag sökte till jul.Men gissa vad dom ville ju såklart ha en äldre kärring istället för en 18 som är mycket piggare.Dom sa så att dom ville ha en mer erfaren och lite äldre.Fy fan säger jag bara.Bea ringde strax efter och hörde hur det hade gått om jag hade fått något svar av dom.Hon själv hade vart runt hela stan typ och frågat men inget napp heller.Alltså någon måste ju kunna ha ett extra jobb över.Aja nej nu ska jag fan blicka fråmåt och hoppas på att det ändrar sig ska söka praktikplats nu efter jul för då vet jag att rean drarigång och då behöver dom ju hjälp så om jag söker en praktik då så har dom ju as bra eftersom jag jobbar dessutom gratis och om dom tycker jag jobbar bra så kanske jag kan få ett extra jobb eller ett fast efter.Bra va?

Nej nu ska jag nog ta en gurkmacka med lite paprika för att lugna ner mig lite och njuta med en film.

Puss bitches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0