Hemma <3

Så nu är jag hemma igen det gick mycket snabbare än vad jag trodde. Dom hörde lite vad jag har jobbat med tidigare och dom gillade inte speciellt mycket att jag inte gått klart gynasiet hörde man på långa vägar men vad fan vissa är ju inte till för att sitta i skolbänken.Man kan lyckas ändå.
Men dom sa att det lät bra det jag har gjort annars så.
Får hoppas att man får det lite extra cash till jul :D Det sitter ju inte fel :)
Dom skulle höra av sig inom en vecka sa dom så får verkligen ha mobilen i närheten :)
Jaha vad ska man hitta på nu då???
Kanske ska höra om Bea har lust att komma över på lite te och film kanske :D
Hon mådde tydligen inge vidare så te och lite gott sällskap kanske piggar upp :)

Detta blev dagens outfit
Tub topp vit från H&M
Lång  tunn cardigan med medelstora svarta knappar sytt själv
Skärp från Gina tricot
Mörkblåa Jeans från Gina tricot



Kommentarer
Postat av: B

hoppas du får jobbet!!! ÅH hoppas.

Synd att jag inte kunde komma. Hostar massa och kommer säkert smitta dig. :( vi kanske kan ses imorgon om jag e bättre? ¨:)

2009-11-04 @ 14:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0