Hemma en timme :(

Turbo är kvar hos vetrinären nu och blir kastrerad usch alla bilder kom tillbaka sen vi var och tog bort min förra katt.Var verkligen as nära på och börja böla.
Det skulle ta en timme sa dom så då åkte vi hem under tiden så att jag klunde käka frukost och få i mig en värk tablett har världens huvudvärk.
Men hahah det kommer fan bli as kul sen när min lilla bebis kommer hem pratade med mamma och hon berättade när hon kastrera våran förra katt så gick han tydligen runt som en full gubben när han höll på och vakna till.Dom blir ju tydligen riktigt lulliga.
Tror jag kommer filma skit ungen sen.Hihihi.
Nej nu ska jag ta i mig lite macka innan vi far igen.

Puss bitches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0