Hemma igen!

Så nu är vi tillbaka i staden Uppsala.Hahaha vilken jävla helg det var varit då.
Först när vi åker upp till falun så har vi ju Turbo med oss men vi skulle sova hos farsan eftersom mamma hade fullt i huset just nu eftersom Mats har nyligen flyttan in.Så där kunde vi inte sova.
Men sen så ringer pappa och säger att vi inte kan sova där med Turbo eftersom farsans katt Busan hade nyss då fått två små kattungar och då kan vi inte ha Turbo i närheten.Meeen åååååh vad söta dom var då.Så vi fick ringa tillbaka till min mamma då och fråga om vi kunde sova hos mormor och morfar.Min morfar hade tydligen ramlat och brutit foten så min mormor var ensamm hemma och kunde behöva få allt hjläp hon behövde.Så vi fick tullslut sova där med Turbo.

Sen så på lördagen åkte vi in till stan för att hälsa på min morfar på sjukhuset och att vi sen skulle käka på stan tillsammans med syrran.
Jag har ju inte kunnat blogga eftersom internet hemma hos min mamma inte funkade så det blev en datafri helg.PÅ kvällen sen var vi hemmbjudna på inflyttningsfest hos min väninna Anna.
Kul och se henne igen iallfall.Ja sen hände faktiskt inte så mycket mer åkte hem nu idag söndag igen.
Skönt att vara hemma igen.
Ska snart käka.Ska försöka hitta något i frysen.
Men uppdaterar lite mer framåt kvällen.

Puss bitches <3

Hur söta är inte dom här då?? Dom kommer att ha öppnat ögonen sen nästa gång jag kommer hem.
Lite störra också och




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0