Julstämmning :)

Wow jag hittade Jonas farmors julsaker i ett skåp så nu har jag julprylarna framme och fy fan va mysigt det är.Lääääängtar till jul så otroligt mycket just nu :)
Jag hoppas jag kan få mina julpengar i morgon då ska jag och Bea ut och leta julklappar :)
Får se hur älsklingen reagerar nu när han kommer hem.Vet inte när eller om han kanske jobbar över vi har tvättid så jag skulle ju behöva hjälp.Aja men det löser väl säg som han brukar säga :)

Detta är från vardagsrummet

Vardagsrummsbordet

Hallen

Köket

Denna tomte äääälskar Turbo jag hade den i köksfönstret den hittade han och försöktre slita av han skägget.

I sovrummet

Kommentarer
Postat av: Svärmor Babsan

Vad fint det blev!!! visst är det mysigt i höst mörkret.. Ha det så bra..

2009-11-30 @ 16:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0