Kollat film hos Zeb :)

Hihi zeb ringde jonas och frågade om vi hade lust att komma över och se film.Visst det hade vi så vi satte oss i bilen och körde till honom.Satt först och snackade lite.Ah bilar blev det ju mest om så klart.
Sen blev det att vi kollade på filmern Fast Lane den kanske inte var så där jätte bra men den gick att se iallfall :)
Hahahaha jag och Jonas såg hela filmen Zeb nickade till lite hahah så bra tyckte han filmen var.
Ja men kul var det iallfall.
Nu är vi bara hemma och tar det lugnt blir snart sova.
Men zeb sa något om att jag skulle kunna lära mig ett data program så kunde jag kanske sitta inne i butiken och hjälpa till vet inte om dom verkligen menar allvar eller om dom skojjar det skulle ju vara bra eftersom det finns ju fan inga jobb och få tag i.
Hahahaha sen vet jag inte om Jonas verkligen vill ha mig på jobbet varje dag heller eftersom han ser mig varje dag när han kommer hem han kanske tycker det är skönt att komma ifrån det.
Vet inte om det är kul att ha sin flickvän både hemma och på jobbet.
Eller vad tycker ni??

Tack så mycket för den fina komentaren babsan :D Tycker verkligen det är mycket mysigare med lite julstämmining och ljus :)
Har däremot inte fått någon komentar av Jonas riktigt hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0