Läggdags snart då :)

I MORGON BÄR DET AV TILL STOCKHOLM!!!Yeah!
Ska ta en sväng till stockholm med Nike i morgon bitti vi ska ta det tidiga tåget dit eftersom hennes mammas hundar inte klarar av att vara ensamma mer än en timme tydligen :)
Så det kommer bli as kul kanske blir lite roliga bilder om ni har tur också.
Vem vet??Vad händer hos er därute då en fredag??Krogen kanske??
Har ingen aning om när ví kommer hem sen på fredagen.Det får vi se.
Har nu nyligen kommit ut ur duschen.Sköönt!:D
Ja nej nu måste jag ta och platta håret så jag slipper göra det i morgon bitti eftersom då har jag inte tid.Tåget ska gå 08:09 så måste fan gå upp prick 7 om jag ska hunna välja kläder och så och sen sminka mig.Fy fan vad orättvist det är egentligen att ni killar kan bara kliva upp ur sängen och dra fingrarna genom håret och klä på er sen kan ni sticka och ni ser ändå lika bra ut????
Tänk om vi tjejer hade denna lyx.
Ah nej men nu hade jag fan tänkt att ta en god natt macka faktiskt.Mums!
Men vi hörs mer i morgon.

Puss bitches<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0