Monster jam :D Wiiiiie!!

Yes det var Monster jam jag var på i lördags med älsklingen och hans jobb.Fy fan vad kul vi hade och Truckarna var faktiskt riktigt häftigt att se.Det blir ju annan känsla att sitta i publiken längst fram på läktarna än att sitta hemma och kolla på tv det är inte lika kul.
Sen var det motorcross uppvisning freestyle shit jag satt som på nålar att killarna skulle åka av och skada sig rejält.Men grymma var dom iallfall.Sen var det några Bmx åkare som hoppade lite och det.Sen hade dom en dansgrupp från belgien.Fy fan vad dom sög.Hahahaaha snacka om pinsamt.
Det var några arbetstruckar som stod och skulle trycka ner taket på en bil som monsterjamarna skulle hoppa på hahah när truckarna tryckte in taket så dansade den här gruppen hahaha jag lovar hälften av publiken kollade på truckarna än dom fjolliga dansarna.
Ja sen så åkte vi och tog en glass innan vi for hem igen till Uppsala.
Ah vi var i stockholm globen ni som inte visste.
Retsen av bilderna får ni se när jag har hittat min kamera som är borta :(

det här var då Grave Digger han som vann såklart en känd amerikan :)
Han var grym :)


Här var han då kommer ju inte ihåg vad han heter hahaha och kameran var inte så bra på att zooma så långt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0