Ny duschad :)

Nice ny duschad fy vad skönt.Wow har hunnit med as mycket ändå idag fast jag inte gick upp tidigt :O är ju sensation ju för att vara jag.
Har hunnit med

Städa hela lägenheten

Plockat bort allt skit
 
Rensat kläder och hängt upp dom i garderoben

Dammsugit

Dammat

Diskat

Duschat

Sminkat mig och gjort mig i ordning

Wow allt detta på 5 timmar :D As stolt över mig själv nu.Hihi!
Sitter nu och väntar på att älsklingen ska sluta så att vi sen kan åka och handla lite nödvändigheter som fattas.

Ska höra med Bea nu om hon kan möta upp mig i morgon så att hon får nyckeln till lägenheten hon ska mata min lilla bebis eftersom vi inte kan ta med honom :(
Ska höra med Nike också när vi ska träffas vi ska antagligen åka före grabbarna till stokholm :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0