Nya twilight Bra??? NEJ!!!!

Ja nu har vi sett nya twilight.Skulle ha gått med Bea men jag har ju inte så jävla bra ställt till så jag kunde inte gå då.Sen så såg jag att Bea redan har sett den med en tjejkompis så då tog jag med Jonas och såg den.
Ah men inte tycker jag att det var något särskillt bra tyckte första filmen var MYCKET bättre.Det hände lite mer i den.I den andra tyckte jag dom bara snacka det hände fan knappt något riktigt spännande ju.Både jag och Jonas blev besvikna över den.Igen riktigt action.Det enda som hände som var bra var ju dom stora vargarna.Dom var grymma faktiskt men inget annat.
Hahaha tycker nu bättre om Jake än edward han kan slänga sig i väggen ;)
Jake är den nya hunken :)
Han blev ju snyggare i kort hår så :)
Men visst den är ju bra men det händer ju inget speciellt i filmen så vet inte riktigt om jag kan rekomendera den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0