Och av min älskling har jag fått......

EN DATOR!!!!En mini pc har jag fått av min älskling :D
Han frågade tidigt i morse eller iallafall om man räknar när vi gick upp.Ah men då frågade han iallfall om jag skulle ha något emot om jag fick en av mina julklappar i förskott.Och det är klart jag inte har något emot det heller.Så han säger sedan att vi ska åka iväg och jag vet inte vet inte vart heller.Men sen svänger han in på elgiganten och jag ser väl lite förvånad ut och hahah han såg det.Vi går in och går mot mobilerna där han visar vilken mobil han skulle vilja köpa sen :) Någon nokia var det men sen så går han mot datorerna istället och kollar runt.Tillslut frågar jag honom varför vi bara går runt och och sen står som fån typ.Då går han fram till en mini pc och kollar på mig och frågar " Skulle du vilja ha den här"?

Jag bara typ ser på honom och säger väl typ någon " Ja visst men vi har inte råd att köpa någon dator nu för jag tänker väl vi kan inte lägga ner pengar på någon sånt så här sent på månaden och innan lönen heller" Och han flinar lite och säger att jag ska få den.Snacka om paff jag blev har aldrig någonsin fått någon så dyr present eller julklapp i hela mitt liv.Min pojkvän är helt enkelt bara för snäll och helt underbar.Jag tvekade ju såklart och kände väl typ att nej vi kan inte köpa denna.Men han lyssnade inte.Shit fy fan vad glad jag är just nu en alldeles egen dator.Som jag nu kan ta med mig hem till falun nu när jag snart åker hem över jul.
Slipper låna mammas dator då helt enkelt underbart.Eller hur mamma??
OCH!!Webb kameran är super bra på denna man ser allt kristallklart och inte som jonas dator som är lite mer flimmrig och oskarp.

I love my new computer :D Men älskar min gubbe ännu mer.Känner att jag står i skuld till honom resten av mitt liv.Han gör mig verkligen as lycklig inte för att jag fått en dator men alla små saker med han snappar upp allt som händer.Man kan inte hitta någon bättre.
Nu ska jag snart gå och lägga mig har vart en tuff helg hihi.

Vi hörs mer i morgon.

Puss bitches <3


Hahahah som ni ser är den ju inte så stor men den är ju sååååå söt :D Typ lika stor som en vanlig bok om inte mindre.Hihi.Detta är jonas hand då som täcker nästan hela tangentbordet.

Kommentarer
Postat av: bea

OOH va roligt therese ;) det var därför han inte sa nåt vart ni skulle ;)

hihih

2009-11-23 @ 09:07:45
URL: http://beatrisi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0