Vart och käkat :)

Så nu har jag och älsklingen vart och käkat på marianns blev sugen på kebab.Hihi!Usch Therese :O
Jonas åkte till jobbet igen för att hjälpa till efter det ska vi tydligen till Gimo till någon Arash kände som har plockat isär någon BMW motor som dom ska kolla in.Hahahaha Jonas ville ju såklart hänga på men ville också att jag skulle följa med så att jag inte sitter här i lägenheten bara.Han vill verkligen inte lämna mig här hör man.Och när man är ute och festar eller något och han inte ät med sitter han på hel spänn och hoppas verkligen att det inte händer mig något.
Som sist jag var ute satt han här hemma as orolig att något hade hänt  när jag inte var hemma vid tolv stackaren jag hade mobilen i fickan som var i garderoben.Trodde verkligen inte han skulle vara så orolig som han var.Love him so mutch <3

Bjuder på en bild från den taskiga kamera på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0