Vill ha <3

Jag och älsklingen har diskuterat några gånger om vi ska köpa något nytt vardagsrumsbord.
Eftersom det vi har nu är ganska gammal och inte direkt snyggt.Det funkar ju jätte bra men vi båda skulle vilja ha nåot lite mer nytt tror jag.
Och jag har hittat dessa snygga bord.Och båda finns på Ikea!

Det första bruna här tror jag faktiskt det är exakt en likadant bord som älsklingens syster har.Men den är otroligt bra och har mycket utrymme för saker.

Den andra är skit snygg tycker jag och det tycker älsklingen med så undrar om vi kanske skulle kunna köpa den sen någon gång :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

och den svarta ett sånt som vi har :D

2009-11-05 @ 12:00:22
URL: http://metmaskis.blogg.se/
Postat av: bea

tycker jag absolut att ni ska slå till på :D det är det lilla som kan göra den stora förändringen!! :) Hur mår du? Vi mår rätt risigt haha... feber å allt.

2009-11-05 @ 12:20:02
Postat av: camilla

Det visar att du har stil ;). haha

2009-11-05 @ 17:16:08
URL: http://metmaskis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0