091004

Jaha god morgon på er mina sköna läsare hur är det med er idag???Jag har inte nyss gått upp men jag har heller inte orkar klä på mig och hunnit sminka mig än så då kan jag säga god morgon.Hihi.Det blev väldigt sent igår det var därför jag inte kunde blogga kom hem ungefär halv två.Vi bestäde oss för att åka till Pettsson och hälsa på men där varade vi inte länge vi tog med honom till Jens för han hade sagt att han ville ha lite sällskap så.Där satt vi och tog en öl och bara snacka...är så avensjuk på honom han har ett eget företag och han är bara 20.Lyckost!JA nej efter det så frågade Jonas om vi inte kunde åka förbi en jobbarkompis till honom Zeb så vi gjorde det.Han har ju en så otroligt söt hund ju en dobberman jag som brukar ha stoooor respekt för dom, kan vara hundrädd ibland beror på hur stora hundarna är.Men du kunde fan inte vara rädd för den där stora nalle björnen hur go och kelig som helst var han.Leo.Hahaahha han var ju för rolig dom brukade trigga upp honom när dom brukar möta en person från ett annat land då brukar han börja morra åt dom.Stackars människor.Sen hade han lärt sig att när husse får ett samtal att någon är på väg upp och han säger portkoden reagerar hunden och springer mot dörren.Hahahahahaha.Vill ha Leo.Perfekt vakthund.Men i sängen kan du inte ha honom för då skulle du själv inte få plats.Hihihi.
Ja nej ska gå och göra mig i ordning nu sen ska jag försöka städa lite Jonas åkte nyss till jobbet för att fixa lite med volvon igen.Så blev ensam hemma igen men han lovade att han inte skulle vara borta allt för länge.Gullungen min.


Jens och Jossan hade hittat en kattunge på deras gård för några veckor sen och hur söt var inte denna han kunde inte ha vart med än 8-9 veckor men han hade världens köttbulle mage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0