091005

God morgon på er därute i det fina höstvädret.Har klivit upp för ett tag sen så ska snart göra i ordning lite te.Sen jävlar bli det storstäda.Jag har rensat ut byrålådan redan så den är klar för att hämtas.Den goda nyheten är iallfall att jag och Jonas har fått ny säng.Så himla snällt vi fick en dubbelsängs stomme av hans mamma och sen får vi två passande madrasser till den av min mamma hur bra är inte det????Måste bara hämta madrasserna och sen få iväg byrålådan först.Usch sen måste vi fixa en dag då Jonas pappa och hans syster kanske kan komma hit och rensa vad dom vill ha.Tycker ju det är dumt att kasta gamla saker det kan ju faktiskt vara värde i dom ju.Jaja men det löser väl sig sen någon gång.Hahahah det var lite kul igår Jonas satt och snacka om hur bra Zeb hade haft det när han jobbade i stockholm som Dj och han tjänade as bra så älsklingen är jätte avensjuk och vill öppna ett eget ställe med han som Dj och jag skulle få jobba i baren sa vi.Hahahaahaha aa drömma kan man ju.Men men nu ska jag gå och fixa mitt te.

Puss bitches<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0