091012 FRUKOST!!

Ja god morgon mina underbara läsare allt bra idag???Här är det toppen har klivit upp för ca 1 timme sen men har segat mig framför tv ett tag.Så nu är det dags för frukost äntligen.Hihi.Turbo är på världens kelhumör så man håller på och bli tokig.Vi har kommit fram till att vi måste kastrera han snarast för han visar alla tecken på att han är könsmogen och jag vill inte ha någon som går runt och skvätter i  ilägenheten.Så jag ska ringa och höra med vetrinären vad hon/han säger och tycker.Vi fick ju han två veckor innan man ska ta dom för han var helt mogen för att adopteras så han är väl ganska tidig för detta också.Hahaha min lilla bebis.
Ja och sen har vi fått säng stommen nu åååh vill hem till falun nu och hämta madrasserna.
Just ja bitches jag kommer ju hem till falun över jul igen åker nog dagen före julafton för att kunna hinna köpa lite julklappar köper nog några här i Uppsala och några i Falun.Men jag stannar nog inte längre än 5 dagar.Kommer att ha fullt upp att umgås med släkten dom tre första dagarna sen kanske jag hinner shoppaa lite innan jag åker eller om jag gör det hemma igen sen aja det är långt kvar till jul så.
Nej min frukost kallar.

Puss bitches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0