091015 God morgon

God morgon på er.Gör ni för något.Har nyss gått upp älsklingen har en igensvullen hals så han är hemma idag.Han ligger dessutom fortfarande och vilar så jag smög upp nu och satte mig här.
Ska nog väcka honom snart klockan är jag ganska mycket.Ska nog ta hand om honom riktigt idag.
Hihi.Annars händer det nog inte så mycket idag.Låg och kollade på arga snickaren igår kväll fy fan vad sugen jag blev på att måla om i sovrummet och hallen.Aja det kommer vi väl få göra sen någon gång.Bo upptäckningen är fortfarande inte klar vet inte varför det tar sån tid.
Hoppas det löser sig snart så jag kan skriva mig här.
Ah nej ska gå och väcka min lilla älskling nu.

Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0