091020 God morgon.

God morgon på er därute.Hur står det till idag då med er??
Här är det fortfarande väldigt snuvigt och så men nu nyser jag mest hahaha.
Ska ta och göra lite frukost strax som varmt te eller kaffe.Blir nog kaffe hihi.Sen håller jag på att få min blogg eller min header omgjord igen av Jenny nu kommer den bli as snygg.Och då menar jag riktigt snyggt.Hihi.Så kommer nog inte göra om den på ett bra tag sen.Japp skit väder ute är det här i Uppsala dimmigt faktiskt, jag och Bea skulle ju leka modeller för en dag när det är sol ute med det finns ju fan ingen sol vi tänkte ta as fina höst bilder med sådana färgade löv.Härligt!
Hoppas på sol i morgon kanske.

Nej nu väntar min frukost.

Puss bitches <3

Inte fan ser det här ut att vara någon sol på långa vägar heller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0