091026 God morgon!

God morgon mina underbara läsare.Allt bra? Vaknat?Har nästan nyligen gått upp så sitter nu med den nya datorn hihihi.Den är verkligen as bra men webb camen är verkligen inte den bästa så måste verkligen köpa en sen.Kanske kan göra det efter jul eller ah vi får se.
Jonas ÄLSKAR den nya datorn han går runt och frågar hela tiden om vad jag tycker om den och att han tycker det är den bästa datorn och så.Hahahaha plus att han säger att "fy fan vad skönt med en ny dator"! Vadå nöjd liksom???

Håller just nu på att koka ägg till frukost mums mums.Sen måste jag faktiskt städa upp lite idag och diska den högen av disk inne i köket.Just ja sen måste jag ringa vetrinären också ju.
Ja nej ska gå och kolla så att jag det inte kokar över där inne.

Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0