091027 God morgon!

Morn Morn!NU har jag äntligen kommit upp från den varma sängen var mer än sugen på att ligga kvar lite till men man måste upp annars kommer man ju förstöra hela dagen.Aja nej men ska nu strax hoppa in i duschen.Sen blir det nog lite frukost också.Ååååh Jonas kom hem halv tio igår usch vad ledsen jag var visserligen ringde han och berättade det vid halv 6 och sa att han skulle jobba över, men jag trodde aldrig han skulle jobba så länge som halv 10.Ensam en heeeel jävla dag var inte alls kul.Så hoppas bara på att han inte jobbar så mycket övertid idag.Híhihi men han sa en sak igår som jag blev så fruktansvärt nyfiken av.Han sa att han skulle ha köpt en present till mig för att den fanns just på rea men han trodde att det bara var igår.Jag vill veta vad det var för något men han vägrar att berätta.Men han sa också att han kanske skulle hinna kolla idag om det stämmde.
åååååååh jag är så nyfiken.Vill veta vad det är för något. :D
Har nyss ringt vetrinären och kollat vad det kostar och sånt om man ska kastrera Turbo.
Han är mer äm könsmogen iallfall han visar alla tecken just nu.Vill hinna kastrera honom innan han börjar skvätta.Det var faktiskt billigare än vad jag trodde.
450 tror jag det var för endast kastrering och ett paketpris där kastrering+vaccination+id märkning ingick för 800 det tyuckte jag faktiskt var bra pris ändå jag hade räknat med över tusen spänn.
Så nu ska jag höra med Jonas sen vad han säger om vi ska göra det eller inte.
Ja nej nu ska jag iväg och ta en snabb dusch så jag hinner till mitt program sen.

Puss bitches <3


Hahahahah kan bjuda på en helt osminkad bild på mig och Turbo :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0