091031 God morgon

God morgon på er därute.Allt bra denna held många som har baksmälla kanske??
Inte här jag och älsklingen låg och tog det lugnt i soffan men en film och lite gott.
Har nyss gått upp blev en lång sovmorgon.Älsklingen ligger fortfarande och sover Turbo är där inne hör jag och försöker väcka honom.Hahahaha stackarn.Han kommer bli nersparkad eller nåt.
Jaha vad händer idag då?Här nu på förmiddagen händer det nog inte så mycket det är mer efter fyra Ingmar och hans syster och Jonas syskon hade tänk åka upp till farmors grav och tända lite ljus.Vet inte om vi ska med jag skulle nog vilja vara med vet inte om Jonas är något sugen på det.
Ah, men vi får se helt enkelt.

Nej ska nog antingen sätta mig i soffan ett tag och kolla lite tv eller så ska jag in och väcka älsklingen klockan är ju iallfall snart halv ett.Hihi!Ah jag tror jag gör det istället :D

Puss bithes <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0