Bilder från Kalas :)

Japp det blev ju lyckat på kalas igår fy fan vad kul vi hade :D
Förutom en vakt som inte hade något att göra kasta ut mig.Jag skulle följa Bea ut för att ta luft och göra henne sällskap då tog han tag i mig och ah sa att jag skulle gå hem.Det sjuka var att han tyckte jag var för berusad han var helt störd jag vet precis vad jag höll på med hade full kontroll och han kastar ut mig snacka om idiot då.Bea hade druckit lite mer än jag men hon fick vara kvar.Jävla vakter det finns inga större idioter än dom.Tror att dom är något vilket dom inte är.Ah men ska nog kanske ringa till Kalas och få honom sparkad för kränkning?? ;)Hihih I´m bad!!!
Ska nog fan göra det seriöst.Ah men nog om det annars hade jag verkligen as kul och dansade hela kvällen helt galet.Så just nu mår jag ganska illa faktiskt.Usch! Visst det blev lite mycket dricka det känner jag nu.
Ah nej ska sätta mig i soffan och ta det lite lugnt nu.

Hörs bitches <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0