Festen igår!

Japp vi gick ut igår ändå blev lite besviken på Jonas men han hängde med tillslut iallfall.
Så blev jätte glad men det höll inte särskilt länge vi kom inte in någonstans dom sa bara " Ah lite ung va?"
WTF?????Vad är det för mening att fylla 18 när man inte kommer in någnstans.Vi gick till kalas först och kolla in det och seriöst inget drag alls ju.Piss ställe och pissvakter.
Sa så till Bea att vi borde öppna ett eget ställe där dom som fyllt 18 kan komma in.Någon mer som vill vara delaktig med att öppna Uppsalas populäraste ställe?? ;)
Ja ni sitter nu bara och kollar lite tv Jonas åkte till jobbet för att fixa bilen det var tydligen något mer fel som han skulle rätta till.Var för ett tag sen på ikea för jag behövde små korgar för att lägga mitt smink i eftersom byrålådan inne i sovrummet ska bort.
Sen undrar jag om Jenny eller Camilla kanske vill ha den där stora hårblåsen inne i sovrummet Jonas vill inte ha den kvar och vi behöver all plats vi behöver för en ny säng.
Så om ni vill ha den hör av er det vore ju riktigt synd att slänga den menar jag.

Hahaha denna blev jätte suddig

Lite bättre

Marcus som leker med kurry

Hihi Bea och Jonas

Bea och lilla jag

Hahahaha ja vad ska man säga??

Lilla jag med en rosa panter

Kurry

Busfrö

Bea med en rosa panter

Rosa Pantern drink

Min dricka för kvällen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0