Försöker betala en dum jävla räkning...

Jävla bokförlag jag varnar er gå inte in och fråga svara på någon undersökning där man kan vinna en resa eller va fan som helst och efter så får ni kanske en bok.Ni kommer aldrig ifrån dom knappt i början får du en gratis med sen när man tror att dom har gett sig kommer det en till och då åker du på och betala jag har haft problem nu med dom 4 -5 gånger.Men nu när jag ska betala en räkning som dom har skickat fungerar det inte, hur fan hade dom då tänkt liksom.Ah så ska nog ner till banken och kolla om dom kanske kan hjälpa mig.Nu sitter jag bara vid tv annars Jonas har hittat sitt favvo programm nästan... det där teknikens värld allt om bilen.Sitter typ i trans när det är sådana program.

Lita inte på dessa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0