God morgon Gäsp!! 091028

Guuuuud vad trött jag ä.Var tvungen att gå upp med Jonas idag för att jag var tvungen att städa eftersom min faster kommer idag.Hon åker från falun nu då och är väl framme någon gång efter elva.Tänk jag gick upp sju satte igång och städade en timme så nu är jag klar äntligen.Sköööööönt.
Vi ska ta oss en sväng till Ikea hon och jag så det kommer bli as kul sen så kommer lilla Nicko också det var meningen att hon skulle lämna honom till min farfar men jag vill ju se honom också så hon tog med honom ändå.Får se hur glad Turbo blir hahahahah han kommer skjuta rygg helt klart.
Just nu springer han runt som en dåre.As drygt!
Japp men sen ikväll blir det utgång för mig och Bea till Kalas fy fan vad kul det kommer bli.Ska kolla så om jag har fått mina pengar än.Hoppas hoppas.
Nej men här kommer lite bilder från igår när jag och Bea var på väg in till stan för att spana runt lite.Är ju dags att spana in lite julklappar ju.Ska börja med det den här månaden så man slipper springa runt sen.

Väntar på bussen ner till stan :)
 

Tog denna bild av dig gumman hihi :D


Sen bjöd bea på chailatte och så delade vi på en chokladboll jääääätte gott :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0