God morgon :)

God morgon på er mina läsare :) Hur står det till med er idag?Här har man nyss vaknat, kunde ha sovit mycket längre men låg och frös som fan så var tvungen att gå upp vira täcket runt mig och göra i ordning te.Så nu sitter jag och myser med en varm tekopp i handen och kollar på Våra bästa år.Funderar på om jag orkar städa idag efter alla saker jag har tagit med från Falun.Finns en liten hög här på golvet.

Händer det något kul för er idag då?
Om jag inte städa så vet jag inte vad som kommer att hända faktiskt ska handla sen när älsklingen kommer hem.Hahaha när han skulle gå i morse och ge mig en puss så var jag knappt vaken läpparna var ju svullna som vanligt näsan var helt igen täppt så när jag skulle säga hej då så lät det fan as kul så han bara skrattade.Jävla förkylinig kul att det underhåller någon iallfall.

Sen måste jag bara säga till er som kanske behöver lite tips till halstabletter.Jag har hittat den bästa halstabletterna någonsin.Mucoangin!Dessa ska man ta för när jag hade ont i halsen i början här av förkylningen var jag tvungen att ta en och gissa vad?Det gick över på en gång och höll sig.Sen dess har jag heller inte haft ont i halsen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0