Hahahaha kolla in mina läppar xD

Hahahaha vaknat varje morgon med svullna läppar.Dom går ner efter ett tag men seriöst det ser as kul ut.Man blir ganska chockad när man kollar sig i spegeln.Gick upp för ca en timme sen så har redan haft i mig frukost nu sitter jag bara och myser i soffan men en stor kopp te och Turbo i knät.
Har bestämt mig för att skicka lite bilder till Lotta som hade honom när han var nyfödd tror hon blir glad över hur mycket han har växt kanske ska skicka en bild när han är liten och vi nyss har fått han och en till bild på hur han ser ut nu.Det är en oooooootrolig skillnad.
Japp nej ska kolla upp lite på min facebook sida nu.

Puss bitches <3

Hahaha kolla in dessa hörrni xD Men så här ser dom ut varje morgon kan ni tänka er???


Här börjar dom gå ner lite i svullnaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0