Mums!

Har nyss vart ner och handlat lite behövde ju strumpbyxor och fick lov att köpa lite limpa och det också så slipper vi åka och handla sen efter Jonas slutar jobbet då kan han bara göra sig i ordning och duscha ah vi ska käka också sen får vi se när vi kan gå till Bea och Marcus.
Fy fan vad kul det kommer bli alltså bara Jonas slappnar av lite ikväll.Han är inte lika fest sugen är han aldrig nu för tiden typ och jag är det vill ut och dansa och så men enligt han så går bara singar ut och dansar och umgås.Och då blev jag ganska grinig på honom att så är det inte alls.Vart ska man då festa om man inte är singel???Hemma hur kul är det i längden???
Aja men det ska vi minsan lösa annars går jag och Bea ut själva vet att Jonas inte kommer tillåta det men.
Jaja nog om det nu.Blev sugen på en dricka när jag handlade så köpte en äppel mer fy Therese!!!
Hihi men det är ju så gott.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Klart du ska gå ut och festa! Skit i Jonas, han dör inte om du är ute på krogen utan honom ;). Jag brukar gå ut även fast Anders inte vill följa med. Han tar inte illa upp, bara han vet att jag har kul så är det lugnt. Kram

2009-10-02 @ 18:38:44
URL: http://metmaskis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0