Så fruktansvärst uttråkad.

Japp sitter här i soffan och har verkligen as tråkigt Bea är i Jäönköping och jag är kvar i Uppsala så kan inte hitta på något med henne.Tråkig kväll.Vill verkligen ha något att göra snart.Fast and the fiorius hahaha kan inte stava men ändå.En bil film är det iallfall.Har nyss tagit en öl och sett filmen Dä ä kanon med Robert gustavsson jag och älsklingen köpte den idag.Den var faktiskt kul men inte så kul som jag trodde faktiskt det fanns vissa filmklipp som var as roliga men sen var det vissa som var as tråkiga och inte alls roligt.Hahah aja.
Nej ska försöka hitta på något.Annars kommer jag vara hur rastlös som helst och gå lös på hela lägenheten.I morgon ska vi iallfall rensa ur källaren.Skönt vet inte vilken tid än men det löser sig.
Aja.

Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0