Scary movie 3

Hahahaha sitter och kollar på Scary movie på tv 400 dom har juts nu halloween tema alltså visar bara skräckfilmer nästan.Inte nu då hahahahaha.Jonas jobbar över väldigt sent idag av någon anledning.Ringde och sa det iallfall men nu har det blivit as sent så funderar om jag ska ta och göra i ordning någon mat åt mig själv så får han värma sin sen när han tänker dyka upp.Otroligt ensamt och tråkigt.Usch.Hoppas på att han kommer hem snart.Annars blir det nog en lugn kväll längtar till onsdag då det blir utgång för mig och Bea.Ska dra till Kalas och kolla hur det stället är vi prova ju sist där men då var den 20 års gräns så vi kom inte in men nu på onsdag är det 18 år så då tänkte vi passa på att roa oss utan killarna.Hihi kommer bli as kul.Hoppas bara att jag har fått mina pengar tills dess.Jaja vi får se håller tummarna.

Puss bitches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0