Snyft inge mer Hollywoodfruar!

Naeee är as ledsen såg det sista programmet nu av svenska hollywood fruar.Asså fan vad jag älskar det programmet.Fan att det skulle ta slut nu då.Aja kanske kommer tillbaka sen.
Ja nu händer det inte så speciellt mycket Jonas har sitt programm så får kolla runt lite här istället.
Ska nog sitta och kolla mobil vill så gärna ha en ny har ju fan ärvt alla mobiler jag har haft aldrig köpt en helt ny dom pengarna har gått till kläder istället det var mycket viktigare.Hihi.
Så jaja kanske får skylla mig själv den jag har nu har jag ju fått av älsklingen när han fick en ny och den börjar ge efter nu har jag märkt att filma är omöjligt man ser inget det är as suddibt så men den är ju inte den nyaste heller så.
Nej blir nog inte mycket mer skrivande ikväll blir nog att vi hörs mer i morgon.
Då ska jag nog dra till Bea och umgås lite med henne.Höra hur hon hade det i helgen.

Puss bitches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0