Söndag morgon :(

Jaha då var det söndag igen då klockan är lite mer än nio nu älsklingen sover än.
Har inte sovit något vidare inatt min axel inflamation är ju tillbaka och det gör som ondast på morgonen då axeln kan låsa sig i vissa possitioner och då skriker man nästan av smärta.
Måste gå till en läkare och få det uppkollat igen.Ja idag åker vi hem tidigare för vi måste lasta av sängarna hemma sen måste vi lämna släpet hos Ingmar sen ska han och Jonas slanga ur Citroen som har tyvärr brunnit i fredags morgon.Vi misstänker att någon har tutttat på den det såg så ut.
Fattar inte varför folk kan tycka det är kul att springa runt och tutta på andras bilar man kanske ska tutta på deras bilar så får dom se hur det känns.Usch bilen var dessutom i toppskick hade inte gått mer än 4000 mil heller så.Det var verkligen synd.Just ja hann inte blogga mer igår eftersom jaghjälpte mamma med att monteraihop en garderob inne i hennes sovrum som faktiskt tog hela dagen.Den var ju väldigt stor.Och jag dum som jag är då skulle ju verkligen göra det tyngsta jobbet med det där och det gillade inte min axel tyvärr.Men garderoben blev klar iallfall.Sen kom mina kusiner och deras pappa och moster till mormor och morfar eftersom hom fyllde år i onsdags då.Idag skulle det också komma besök till dom men det var hennes syster.Men vet ej om vi är kvar då Jonas vill gärna åka på en gång på morgonen men det vill inte jag vill vara kvar ett tag har sagt åt han att om han åker och lämnar kärran sen och slangar ur bilen så kan jag ta hand om tvätten vill ju passa på att umgås nu när jag är här hemma och vill inte ha så fruktansvärt bråttomt hem.Aja men det löser sig säkert.
Nej men jag lovade ju att ladda upp lite bilder.Här kommer dom.


R.I.P


Stackars bil


Motorn


Haha fin kylare va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0