Varit med Bea <3

Var med Bea hela dagen idag så har tyvärr inte haft tid att blogga något så passar på nu innan Jonas kommer hem.Hihi han skulle sluta tidigt idag eftersom han kom hem halv åtta igår.Plutten min.
Nej men jag och Bea tog oss en sväng till gränby och kolla runt lite.Usch hittade en så otroligt söt stickad blus på H&M för en hundring bara seriöst jag hade råd med det men köpte mat istället.
Meeeen åååh Bea sa att den satt bra på mig också så hur sugen blir man egentligen.
Hon köpte också mat men vi var ba sugna på och handla kläder.
Om man ändå vore miljonär.


Seriöst visst är den söt???? :D <3Den satt riktigt bra jag tyckte den var kort men den ska tydligen vara det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0