090901

Wow hallå det är september nu redan??
Var fan tog sommaren vägen??
Usch nu är det ju snart dags att ta fram vinterkappan igen.
Jag vill inte!
Mår fortfarande väldigt illa.
Har inte fått i mig något på en och en halv dag snart två dagar fick i mig en liten macka i gårkväll men jag var rädd hela tiden att jag inte skulle få behålla den.
Fick ju inte göra det på hela dagen igår iallfall.
Jo te är det enda jag får behålla.
Så te och ipren går jag på just nu.
Jonas tar verkligen hand om mig just nu.
Jag sa att han kunde åka och fixa bilen så slipper jag kanske smitta han men han vill tydligen inte han stannar hemma och fixa te och det åt mig.
Han är för underbar.
Han kom hem nyss på lunchen.
Blev förvånad hahaha Turbo med.
Ja jag ska iallfall hoppa in i duschen nu strax ska bli skönt.
Sen ska jag bara vila så det blir bättre.

Puss bitches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0