090902

God morgon på er mina läsare.
Hur mår ni idag då?
Fortfarande skit här.
Mår riktigt jävla illa fortfarande så vågar inte käka något till frukost.
När ska detta gå över????
Måste ju fan bli frisk innan helgen ju.
Ska verkligen kämpa att få i mig något och sen hoppas det stannar.
Håll tummarna.
Japp idag kommer Jonas hem med corvetten som vi skulle få låna upp till falun, han skulle fixa något på den också innan vi åker.
Så jag ska fan bli frisk vill åka upp till dalarna i den ju.
Och gissa om Jonas är glad då.
Hahahaha.
Hoppa nästan upp och ner av glädje att han skulle komma hem med bilen idag.
Ingmar ska ta våran bil så länge.
Japp.
Händer idag då?
Jo ska försöka diska bort skiten i köket sen ska jag nog kunna orka fixa håret och platta skiten.
Får se hur det går.
Ah hörs sen.

Puss bitches <3

Ska nog se bea och få tillbaka mina kläder ;)
Var meningen också att vi skulle fika men jag mår fortfarande skit så kan inte än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0