090903

Så nu har sjuklingen gått upp äntligen.
Vaknade vid nio tiden att Bea sms:ade och fråga om inte jag ville hänga med ner på stan.
Vill gärna gå ner på stan med henne.
Men känner mig inte riktigt så pigg att jag orkar det.
Men jag känner mig ganska piggare idag.
Skönt.
Ska snart klämma i mig lite fil.
Det gick hur bra som helst att käka det.
Sen måste vi tvätta men det är inte förän ikväll.
Sen vet jag faktiskt inte vad som händer.

Åh just ja jag har kollat runt på löshår ooh gissa om man är sugen på att köpa!
Vill ju ha längre hår än vad jag har redan.
Om man bara hade pengarna så.
Aja.
I morgon är det avresa till Falun då.
Ska faktiskt bli kul.
Har haft hemlängtan faktiskt.
Och ibland är det ganska mycket.
Men ångrar mig absolut inte att jag flytta hit.

Jaha vad ska ni hitta på idag då?
Någon som ska göra något kul??


Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0