090904

ΕGod morgon på er min favvoläsare.
Allt bra där ute?
Här är det faktiskt bättre.
Sov däremot inte lika bra.
Och sen i morse vid sju så ringer ju Jonas väckarklocka på mobilen och han vakna aldrig så jag skulle sätta på snoozen men måste ha kommit åt stänga av knappen.
Så johanna en vän därhemma sms:ade mig vid tio i åtta och då vaknade jonas också.
Och hoppade upp ur sängen.
Lite smågrinig.
Det var ju inte meningen.
Men men sånt kan ju hända.
Han kom ju upp sen.
Nej nu jävlar har jag en lång dag framför mig jag ska....

¤Duscha

¤Platta håret

¤Leta kläder att ha på mig

¤Packa

¤Baka

¤Käka om jag har matlust vill säga

¤Dubbel kolla så allt är med

¤Åka

Hörs sen!

Puss bitches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0